Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Butona tıklayınca hata alıyorum
#1
Butonda ki metni değiştirmek için tıkladığımda hata alıyorum.

Kod:
from kivy.app import App
from kivy.lang import Builder
from kivy.uix.screenmanager import ScreenManager, Screen
from kivy.uix.bubble import Bubble, BubbleButton

Builder.load_string("""
<main2>:
""")

class main2(Screen):
    def b(self):
        self.ids.btn.text = "B"
    def a(self):
        buton = BubbleButton(text = "A",id = "btn",
            size_hint = (.3,.1),
            pos_hint = {"x": .4, "y": .4})
        self.add_widget(buton)
        self.buton.bind(on_release = self.b)

sm = ScreenManager()
sm.add_widget(main2(name = "main2"))

class main(App):
    def on_start(self):
        self.app.a()
    def build(self):
        self.app = main2()
        return self.app

if __name__ == '__main__':
    main().run()
Ara
Cevapla
#2
ids yerine direkt butonu çağırarak değiştiiirmeyi dene.. self.buton.text = "B" gibi..

PHP Kod:
from kivy.app import App
from kivy
.lang import Builder
from kivy
.uix.screenmanager import ScreenManagerScreen
from kivy
.uix.bubble import BubbleBubbleButton

Builder
.load_string("""
<main2>:
"""
)

class 
main2(Screen):
    
def b(self,*args):
        
self.buton.text "B"
    
def a(self):
        
self.buton BubbleButton(text "A",id "btn",
            
size_hint = (.3,.1),
            
pos_hint = {"x".4"y".4})
        
self.add_widget(self.buton)
        
self.buton.bind(on_release self.b)

sm ScreenManager()
sm.add_widget(main2(name "main2"))

class 
main(App):
    
def on_start(self):
        
self.app.a()
    
def build(self):
        
self.app main2()
        return 
self.app

if __name__ == '__main__':
    
main().run() 
Ara
Cevapla
#3
Ya o kadar deneme ve araştırma yaptım cevabı bu kadar basit miydi? Sad  neyse, yardım için thanks Smile
Ara
Cevapla

{lang: 'en'}


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Change Theme