Hoşgeldin, Ziyaretçi:

l Üye Ol

Facebook ile Giriş
Tarih: 23-02-2019, Saat: 19:55
  • http://qpython.club'e Hoşgeldiniz!
  • Forum Kurallarını okumayı unutmayınız.
  • İyi Forumlar...
  • Python Kodları
  • qpython.club Adresimiz Aktiftir...

Turbobit Çeviri [BETA]        PuhuTV indirme        YouTube Direkt Link            Facebook Grubu

USD: ---      EUR: ---      BTC: ---

Python Kodları > Programlama Dilleri > Python > Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu. >

 Yorum: 8    Görüntülenme: 1521
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu.
25-03-2018, Saat: 16:54,
Çevrimdışı
Üst Üye
new üye
Üyelik Tarihi: 15-04-2017
Mesajlar : 145
Konular:
Rep Puanı: 0
#1
Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu.

Aşağıdaki resimde görüldüğü üzere yapıyorum. fakat ftp'ye yükleme yapmıyor. satır satır herşey düzgün ilerliyor. fakat ftp'ye dosya yükleme yapılamıyor. 30 saniye sonra ftp bağlantıyı kapatıncada haliyle hata mesajı veriyor.

Filezilla ile aynı dosyayı deniyorum, public_html klasörüne yolluyorum. hiçbir sıkıntı yok. Hata nerede acaba?

25-03-2018, Saat: 16:54
Cevapla
25-03-2018, Saat: 19:22,
Çevrimdışı
Admin
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 02-02-2016
Mesajlar : 6,006
Konular:
Rep Puanı: 113
#2
Cvp: Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu.

şimdi bi deneme yaptım ve sorunsuz yüklendi, fakat sende dikkat edilmeyen şey "STOR" dan sonra bir boşluk olmaması

Yani normalde
"STOR deneme.txt" olacak, sen "STOR"+filename yazdığından bu "STORdeneme.txt" olarak algılanacaktır.

Onun yerine "STOR "+filename yazarsan sorun düzelecektir tahminimce.
25-03-2018, Saat: 19:22
Cevapla
25-03-2018, Saat: 19:30,
Çevrimdışı
Üst Üye
new üye
Üyelik Tarihi: 15-04-2017
Mesajlar : 145
Konular:
Rep Puanı: 0
#3
Cvp: Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu.

(25-03-2018, Saat: 19:22)gecemor Nickli Kullanıcıdan Alıntı: şimdi bi deneme yaptım ve sorunsuz yüklendi, fakat sende dikkat edilmeyen şey "STOR" dan sonra bir boşluk olmaması

Yani normalde
"STOR deneme.txt" olacak, sen "STOR"+filename yazdığından bu "STORdeneme.txt" olarak algılanacaktır.

Onun yerine "STOR "+filename yazarsan sorun düzelecektir tahminimce.

Teşekkür ederim admin. Dediğiniz gibi boşluk bırakınca düzeldi.
25-03-2018, Saat: 19:30
Cevapla
25-03-2018, Saat: 19:33,
Çevrimdışı
Admin
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 02-02-2016
Mesajlar : 6,006
Konular:
Rep Puanı: 113
#4
Cvp: Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu.

rica ederim, iyi kullanımlar.
25-03-2018, Saat: 19:33
Cevapla
31-05-2018, Saat: 20:59,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Üyelik Tarihi: 25-05-2018
Mesajlar : 8
Konular:
Rep Puanı: 0
#5
RE: Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu.

Gecemor abi bana hangi Qpthon surumunde çaliştigini soylermisin bana acil hangi surumlerde calistigi lazim
Messanger adresim aşağida
https://m.me/fevzi.aksoy.528
31-05-2018, Saat: 20:59
Cevapla
01-06-2018, Saat: 10:50,
Çevrimdışı
Admin
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 02-02-2016
Mesajlar : 6,006
Konular:
Rep Puanı: 113
#6
Cvp: Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu.

Python 2.7
01-06-2018, Saat: 10:50
Cevapla
24-06-2018, Saat: 18:07, (Son Düzenleme: 24-06-2018, Saat: 18:08, Düzenleyen: Fevzi Aksoy.)
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Üyelik Tarihi: 25-05-2018
Mesajlar : 8
Konular:
Rep Puanı: 0
#7
RE: Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu.

Gecemor abi rica etsem venim idsimi kaydedermisin acces token için lazim
"id": "123741118502945

gecemor
Abi unutma benim idsimi kaydet lutfen
"id": "123741118502945
(Son Düzenleme: 24-06-2018, Saat: 18:08, Düzenleyen: Fevzi Aksoy.)
24-06-2018, Saat: 18:07
Cevapla
24-06-2018, Saat: 20:28,
Çevrimdışı
Admin
Admin Grubu
Üyelik Tarihi: 02-02-2016
Mesajlar : 6,006
Konular:
Rep Puanı: 113
#8
Cvp: Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu.

@Fevzi Aksoy Konu facebook konusu değil, niye sürekli buraya yazıyosun? Yazman gereken konu şu http://qpython.club/showthread.php?tid=1...n=lastpost

Ayrıca verdiğin id no hatalı,

123741118502945 could not be resolved to a valid user ID or name.

eğer fevzi.aksoy.528 olarak eklenmek istiyosan zaten eklisin ama onay vermemişsin, https://developers.facebook.com adresinden bildirimlere göz at ve onayla.
24-06-2018, Saat: 20:28
Cevapla
24-06-2018, Saat: 21:14,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Üyelik Tarihi: 25-05-2018
Mesajlar : 8
Konular:
Rep Puanı: 0
#9
RE: Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu.

gecemor tmm sağol kusra bakma
24-06-2018, Saat: 21:14
Cevapla
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Python 3.6 .exe yapma SD-16 11 737 21-02-2019, Saat: 02:00
Son Yorum: lydia
Question Python Dili Soru & Cevap gecemor 1,406 573,949 17-02-2019, Saat: 16:07
Son Yorum: lydia
  YENİ Python ile bir motoru belirli saniye de belirli yöne çevirme. vayvan 12 341 10-02-2019, Saat: 18:43
Son Yorum: gecemor
  Eski Facebook'a Url'den Video Yükleme gecemor 463 89,203 02-02-2019, Saat: 18:39
Son Yorum: gecemor
  Basit Çeviri Programı Python 3 Fearme23 10 725 09-01-2019, Saat: 10:20
Son Yorum: gecemor

Hızlı Menü:

Türkçe Çeviri: MCTR, Forum Yazılımı: MyBB
© 2002-2019 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015.