Hoşgeldin, Ziyaretçi:

l Üye Ol

Facebook ile Giriş
Tarih: 24-10-2018, Saat: 00:10
  • http://qpython.club'e Hoşgeldiniz!
  • Forum Kurallarını okumayı unutmayınız.
  • İyi Forumlar...
  • Python Kodları
  • qpython.club Adresimiz Aktiftir...


USD: ---      EUR: ---      BTC: ---

Python Kodları > Programlama Dilleri > Python > YENİ [Python] Face uzerinden Youtube video arama ve indirme >

 Yorum: 77    Görüntülenme: 11553
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 [Python] Face uzerinden Youtube video arama ve indirme
22-03-2018, Saat: 01:11,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Üyelik Tarihi: 21-02-2018
Mesajlar : 30
Konular:
Rep Puanı: 0
#71
Cvp: [Python] Face uzerinden Youtube video arama ve indirme

Abicim herşet yapıyorum video seç diyor seçiyorum hata yazıları çıkıyo altaa beyaz yazılar
22-03-2018, Saat: 01:11
Cevapla
22-03-2018, Saat: 09:36,
Çevrimdışı
Geliştirici Üye
Developer
Üyelik Tarihi: 06-03-2016
Mesajlar : 1,274
Konular:
Rep Puanı: 34
#72
RE: [Python] Face uzerinden Youtube video arama ve indirme

@dandan12 facebook iki de bir tagleri değiştirdiği için bu script çalışmıyor, scripti düzeltiyorum.ama bir kaç gün sonra yine çalışmaz hale geliyor, o yüzden artık düzenleme yapmicam..
22-03-2018, Saat: 09:36
Cevapla
22-03-2018, Saat: 20:47,
Çevrimdışı
Vip üye
Vip Üye
Üyelik Tarihi: 03-02-2016
Mesajlar : 725
Konular:
Rep Puanı: 4
#73
Cvp: [Python] Face uzerinden Youtube video arama ve indirme

Guzelim kod youtube engeline takiliyor yazik uzuldum cok isimi goruyordu
22-03-2018, Saat: 20:47
Cevapla
17-04-2018, Saat: 23:25,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Üyelik Tarihi: 21-02-2018
Mesajlar : 30
Konular:
Rep Puanı: 0
#74
Cvp: RE: [Python] Face uzerinden Youtube video arama ve indirme

(22-03-2018, Saat: 09:36)Ethnic Nickli Kullanıcıdan Alıntı: @dandan12 facebook iki de bir tagleri değiştirdiği için bu script çalışmıyor, scripti düzeltiyorum.ama bir kaç gün sonra yine çalışmaz hale geliyor, o yüzden artık düzenleme yapmicam..

Ethnic tagleri biz düzenlesek açıklama yapsan çok ihtiyacım var lütfen hiç kullanmadım ben bu kodu bayadır yoktum bn burda qpython şifremi unutmuştum yeni bi hesap açtım baktım çok güzel bir kod var deniyim dedim baktım hata veriyo üzüldüm lütfen tagleri biz düzenleme yapsak aşağıda yapabileciğimiz açıklama yapsan çok iyi olur abi yada kodu geliştirsen otomatik olarak tagleri kendi düzenlese lütfen bişeyler yap abi
17-04-2018, Saat: 23:25
Cevapla
18-04-2018, Saat: 07:39,
Çevrimdışı
Geliştirici Üye
Developer
Üyelik Tarihi: 06-03-2016
Mesajlar : 1,274
Konular:
Rep Puanı: 34
#75
RE: [Python] Face uzerinden Youtube video arama ve indirme

Tamam boş bir vakit bulduğumda bakarım..
18-04-2018, Saat: 07:39
Cevapla
18-04-2018, Saat: 09:02,
Çevrimdışı
Çalışkan Üye
Üye Grubu
Üyelik Tarihi: 15-04-2017
Mesajlar : 84
Konular:
Rep Puanı: 0
#76
Cvp: RE: [Python] Face uzerinden Youtube video arama ve indirme

(17-04-2018, Saat: 23:25)dandan12 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22-03-2018, Saat: 09:36)Ethnic Nickli Kullanıcıdan Alıntı: @dandan12 facebook iki de bir tagleri değiştirdiği için bu script çalışmıyor, scripti düzeltiyorum.ama bir kaç gün sonra yine çalışmaz hale geliyor, o yüzden artık düzenleme yapmicam..

Ethnic tagleri biz düzenlesek açıklama yapsan çok ihtiyacım var lütfen hiç kullanmadım ben bu kodu bayadır yoktum bn burda qpython şifremi unutmuştum yeni bi hesap açtım baktım çok güzel bir kod var deniyim dedim baktım hata veriyo üzüldüm lütfen tagleri biz düzenleme yapsak aşağıda yapabileciğimiz açıklama yapsan çok iyi olur abi yada kodu geliştirsen otomatik olarak tagleri kendi düzenlese lütfen bişeyler yap abi

face paketi ile daha gelişmiş bir şekilde kullanacağın yöntem var. fakat buradaki 2 üstad arasının bozulması sebebiyle yazmak etik açısından doğru değil. isteyen olursa özelden yardım edeyim. gecemor forumda o konudan bahsedilmesini hoş karşılamıyor, bize de saygı duymak düşer.
18-04-2018, Saat: 09:02
Cevapla
02-05-2018, Saat: 21:06,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Üyelik Tarihi: 21-02-2018
Mesajlar : 30
Konular:
Rep Puanı: 0
#77
Cvp: RE: [Python] Face uzerinden Youtube video arama ve indirme

(18-04-2018, Saat: 07:39)Ethnic Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Tamam boş bir vakit bulduğumda bakarım..

çok iyi olur Ethnic bakarsan saol cvb verdiğin için
02-05-2018, Saat: 21:06
Cevapla
05-05-2018, Saat: 00:12,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Üyelik Tarihi: 10-05-2016
Mesajlar : 2
Konular:
Rep Puanı: 0
#78
Cvp: [Python] Face uzerinden Youtube video arama ve indirme

helal üstat
05-05-2018, Saat: 00:12
Cevapla
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Music Video'yu ses'e dönüştürme manyakmucit 19 3,666 13-10-2018, Saat: 21:31
Son Yorum: salihy12
Question Python Dili Soru & Cevap gecemor 1,318 471,782 04-10-2018, Saat: 15:08
Son Yorum: Ethnic
  Dosya indirme kodu gecemor 55 26,269 25-09-2018, Saat: 07:48
Son Yorum: akbas28
  GÜNCEL Facebook'a Url'den Video Yükleme gecemor 461 54,131 12-08-2018, Saat: 18:23
Son Yorum: dlecter
  Python ile ftp'ye dosya yükleme sorunu. ahmettepe 8 943 24-06-2018, Saat: 21:14
Son Yorum: Fevzi Aksoy

Hızlı Menü:

Türkçe Çeviri: MCTR, Forum Yazılımı: MyBB
© 2002-2018 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015.